среда, 7 сентября 2011 г.


Контекстна реклама для професіоналів

Контекст, SEO, товарні аггрегатори, власна партнерська програма - ці джерела тематичного комерційного трафіку дають добре конвертований трафік.


Залежність конверсії від типу запиту:

  • високочастотника - конверсія низька
  • среднечастотники - конверсія середня
  • низкочастотники - конверсія висока
Робота з контекстом
  1. створюємо xml-файл містить назви товарів та посилання на сторінки товарів
  2. створюємо xls - файл в одну колонку вносимо назви товарів у другу - посилання
  3. створюємо окремі xls файли для Я. Директа, AdWords, Бігуна
  4. перевіряємо довжину рядків оголошень і відповідність сторінок переходу запитам
  5. закачуємо
  6. постклік-аналіз
Кожен запит має власне оголошення, містить умовно унікальний текст і унікальну посилання. Використовуються "продають" добавки - ціна, безкоштовно, місто, etc.
Оголошення групуються по якомусь принципом; найзручніше - за ціновим
У цифрах - 8000 товарів для реклами в контексті, 8500 оголошень, 10000 запитів.
Директ для ледарів: використовуємо шаблони: # телефони #
Кілька недоліків: якщо ви рекламуєте шаблонами - всі оголошення ведуть на одну сторінку, автофокус не працює з шаблонами, назви брендів потрібно писати з великої літери
Гугл AdWords
Xls файл складається з трьох аркушів і збудований з архітектури AdWords - групи об'яв, запити
Заливка відбувається через інтерфейс програми AdWords-едітор.
У Гугла є показник якості:
позиція = ставка * показник якості
Показник якості розраховується на підставі відповідності тексту оголошення сторінці призначення по запиту користувача
AdWords для ледарів: динамічні ставки
{keyword: Посуд з Італії}
Використання динамічних ставок в посиланнях може підвищити ctr - оскільки ми можемо вказують один урл, а відправляти реально на інший

Визначте мінімальну вартість товару, який вам вигідно продавати за допомогою контекстної реклами, намагайтеся розбивати всі оголошення на однорідні групи (кампанії). Якщо ви продаєте товар в декількох регіонах, зробіть для кожного регіону своє оголошення.
Використання даних інструментів дозволяє збільшити ROI і обсяг продажів за рахунок більшої кількості цільових переходів
Питання - як обходити закони про рекламу в Гугл?
Відповідь - буде проблема тільки з тими брендами, які подають свої папери на заборону. Це або обмеження самого Гугла, або деякі не дуже розумні компанії типу Фольксваген, від яких страждають їх дилери. Цю проблему можна вирішити неправильними написаниями і російськими написаниями.
Михайло Козлов пояснив детальніше: компанія подає в головний офіс Google папір про те, що їх TM захищена і вони проти ведення рекламної кампанії за певними ключовими словами.
Огляд підготувала Катерина Баукіна.

Комментариев нет:

Отправить комментарий