понедельник, 29 августа 2011 г.


Що таке цільовий трафік, і як забезпечити їм ринок?

Ціни на контекст ростуть, і це не радує. Раніше нас це тішило, тепер насторожує. «Перегрівання» ринку замість планомірного розвитку може привести до спаду. Розвиток ринку не збігається з розвитком економіки - це те, що турбує саме нас і що повинно турбувати тих, хто купує рекламу.
Контекстна реклама створена для залучення клієнтів, які повинні зробити щось. Цільовий трафік це користувачі, які повинні виконати певну дію. Найскладніше з дій - купити. Якщо відвідувач залучається «гарячими» фактами, і обіцянкою 90% знижки - це не цільовий трафік.


Є пожвавлення на ринку, ціни на CPC в Україну піднімаються. Ціна ще не вийшла на докризовий рівень і питання в тому, чи відповідає вона станом рекламодавця. Під час кризи: Впали фінанси та ділові послуги, випали - нерухомість і розваги. Натомість зросла: покупки, туризм, з'явилися нові - мода, краса, здоров'я.
Відмінності між Україною та Росією:
Росія:
  • зросла: квартири і дачі - ремонт, зруб для лазні, ремонт квартир
  • впало: все для офісу
Україна:
  • зросла: покупки, Інтернет, мода / краса,
  • впало: авто, фінанси, ділові послуги, розваги.
Сегменти, які мають мало показів та кліки мають високі ціни і є тенденція до зростання. Є сегменти, в яких вартість кліка перевищила докризовий. Мобільні телефони - ціна на фоні кризи різко зросла, а потім різко впала. Незадоволення цільовим трафіком, але перегрівання ринку. Тривожно, якщо це повториться в інших сегментах.

Де взяти трафік у мережі?

У пошуку і в РМЯ. З РМЯ поведінковий таргетинг працює трохи краще.
Які проблеми з поведінковим націлених:
  • Анонімність. На Заході цим стурбовані, у нас немає. Тим не менш, анонімність не розкривається, тому що прив'язка йде не до людини, а до комп'ютера, а хто сидить за комп'ютером, вже не настільки важливо.
  • Етичність (не таргетує медичні та adult).
  • Ненастирливо (RF на користувача за оголошеннями = на користувача за словами в профілі) одна й та ж реклама скрізь дратує людей, а роздратований чоловік - це не цільова аудиторія. 
Цільовий трафік - це задоволений, готовий до співпраці відвідувач. Якщо людина роздратований переслідує його рекламою, втрачається сенс і суть продукту - контекстної реклами.
Поведінковий таргетинг створює цікавий ефект - коли сайти мають одну тематику, але різну аудиторію, для якої показується зовсім різна за ціною реклама. Наприклад, сайти однієї тематики приваблюють аудиторію, яка вводить різні запити. За одними запитам показується дорожча реклама, за іншими - на багато більш дешева.

Як оформлення впливає на клікабельність оголошення?

Дрібний шрифт оголошень виявився кращим шрифта за замовчуванням. Штука не в тому, що зменшили шрифт, а в тому, що ті, хто зменшили, як-то думали над рекламою і щось з нею робили. Це різниця між тими, хто щось пробував робити і тими, хто «їв, що дають». Різні шрифти теж працюють по-різному.
Навіть градієнт працює, ефективність більше, ніж без нього.
Більше оголошень в блоці - не краще. Для збору максимуму грошей не потрібно робити 9 оголошень на блок.
Рамки - найгірше рамка навколо всього блоку, що виділяє рекламу. Найкраще - без рамки.
Форма блоку: найприбутковіший це плоский блок. І, як показує статистика, він найменш популярний.

Найголовніший рецепт переходів: рекламу повинно бути видно. Яндекс показує, як відвідувачі сайту дивляться рекламу. І враховується тільки та реклама, до якої відвідувач сайту «доскроліл». Є власники сайтів, які скаржаться на неефективність нашої реклами. Так от, «недоскролівают» до рекламного блоку:
  • -Exler. ru - 86.6%
  • -Finance.ua - 83,9%
  • -Day.kiev.ua - 82%
Ця цифра доступна в інтерфейсі і абсолютно публічна. Якщо партнера влаштовує така низька ефективність розміщення, і це його свідомий вибір, це одна справа. Але якщо питання стоїть в необдуманості розміщення, до цього чинника варто придивитися.
Питання: як ви вимірюєте, доскроліл відвідувач до реклами чи ні?
Відповідь: Наш код показує цей показник і заносить його в інтерфейс.

Комментариев нет:

Отправить комментарий