среда, 7 сентября 2011 г.


Контекстна реклама в Новому Інтернеті

НЕ конференції Etarget '09 Олексій Басов, генеральний директор компанії Бегун, виступили з доповіддю на тему "Контекстна реклама в Новому Інтернеті"
Раніше були сайти на зразок Бібліотеки Машкова - тепер сайти на зразок Smotri.ru Раніше люди спілкувалися в чатах, тепер - в соціальних мережах. Сьогодні люди проводять більше часу в інтернеті і реалізують більше можливостей.


Основний час в Інтернеті з'їдає їх активність: не новини, не статті, не чати - а перебування в самому середовищі. Можна сказати, що сьогодні у користувачів Інтернету принципово інша швидкість і обсяг споживання цього середовища - середовища Інтернету. Це Нова аудиторія в Новому Інтернеті. Це можуть бути і пенсіонери, і діти, і представники регіонів - це користувачі, до яких старожили Інтернету ще не звикли. Треба розуміти, що ті, хто в Інтернеті 10 і більше років, старожили, насправді відстають від тих процесів, які реально відбуваються в ньому.
Аудиторія пошуку - тільки половина користувачів Рунету. Але ж ми сприймаємо традиційно пошук як основне джерело трафіку. Це не так: дуже багато людей роблять щось в інтернеті, не проходячи через пошук.
На ряду зі своїми перевагами, пошук має і ряд обмежень: він є транзакционной точкою, він не може формувати попит, не може "наздоганяти" користувача, показуючи йому рекламу після того, як він залишає безпосередньо його сторінки.
Поведінка людей на різних сайтах відрізняється. Основним времяпожірателем є соціальні мережі - 40% часу в Інтернеті, різні тематичні видання - 26% (це як би стійкий інтернет, де проводять більше 10 хвилин). Сайти розваги - це по суті трафікогенератор, там люди проводять часу дуже мало.
Більше ж усього часу проводять не на пошуку і навіть не на тематичних майданчиках, а саме в соцмережах.
У компанії Бегун провели власне дослідження, поставивши таким питанням: "Яким джерелам інформації ви віддаєте перевагу при виборі товарів і послуг". Результати такі:
69% - опис на сайті виробника або продавця
29% - поради споживачів на форумах
29% - пошукові системи
26% - огляди новинок
6% - каталоги
Таким чином, ми робимо висновок, що нехтувати тематичними майданчиками і каталогами-не можна. Вони також відіграють відчутну роль при виборі товарів і послуг.
Тенденції 2008 Року:
  1. аудиторія виросла в 2 рази. Бігун охоплює всю тижневу аудиторію рунета, в партнерській мережі бігуна - більше 260 тис. сайтів.
  2. зростає широкосмуговий доступ, люди споживають медійний контент. Бігун презентував технології контекстної реклами у відео та фото.
  3. продовжується зростання популярності соціальних мереж.
Бігун ввів соц-дем таргетинг і знизив мінімальну ціну за клік до 10 коп.
У списку соціальних мереж, з якими працює Бігун, немає лише однієї соцмережі, яка поки що намагається сама щось зробити в напрямку контекстної реклами. На думку Олексія Басова, це говорить про ентузіазм власників цієї мережі.

Як необхідно діяти в умовах Нового інтернету:
  • Сфокусовано 
  • Довгостроково
  • За мінімальними ринковими цінами
При цьому важливо сегментування, грамотне ціноутворення, правильний підбір слів і автоматизація роботи. Так, для інтеграції роботи з базами товарів і цінами та автоматизованого керування ставками, а також для автоматизації аналізу статистики, Бегун пропонує своїм партнерам активно використовувати технологію API.
Олексій Басов анонсував новий інтерфейс (буде доступний з 29 березня), в якому для рекламодавців передбачені нові додаткові можливості, у тому числі і з використанням API.
Питання із залу: скажіть, чому немає проміжних варіантів між 10 коп. до 1 руб.?
Відповідь: всьому винна людська жадібність. Ми не хотіли б, щоб поповзла всі ставки і обрушився ринок. Наш крок з 10 коп. не скривдив партнерів: ми просто запропонували менші ціни для тих, кому 1 рубль став великою ціною.
Питання: чи плануєте зробити дорожче, але дешевше рубля?
Відповідь: ви вже можете оперувати середньою ціною за клік.
Роман Ковальов: чи плануєте ви активно впроваджувати API в повсякденну роботу рекламодавців. Є думка, що до цієї технології Бігун ставиться прохолодно.
Відповідь: функціонал вже розширюється. Так, безумовно, API для нас явище складне. Але на російському ринку ми перші його відкрили. Проблема в тому, що при API ми перестаємо контролювати багато моментів з потрібної нам швидкістю і це нас насторожувало. Зараз формується певна етика використання API та управління цієї етики. І тому ми стаємо ліберальною.
Огляд podgotovila Baukina Катерини.

Комментариев нет:

Отправить комментарий