среда, 31 августа 2011 г.


Відеоконтекст як нове майбутнє контекстної реклами

Як вступного слова хочу зазначити, що цей матеріал буде цікавий в першу чергу вебмайстрам, основне джерело доходу яких становить контекстна реклама. Решті читачам прочитання статті має допомогти зважитися обрати контекст нехай не в якості основного, але додатково заробітку. Перед початком викладу матеріалу, постарайтеся відповісти на питання: «Чому двигуном зростання ринку онлайн - реклами вже багато років є контекст?». Чому все нові рекламодавці вибирають цей продукт?

Основний з параметрів контекстної реклами - постійна оновлюваність та інноваційність. Можна багато говорити про користь контекстної реклами для рекламодавця, пропоную ж підійти до питання з боку вебмастера.

Які технології дозволяли утримувати високу конверсію аудиторії аж до сьогоднішнього дня?

Автоконтекст
Це перша технологія показу оголошень, заснована на індексації змісту сторінки. До впровадження автоматизації, вебмастер повинен був самостійно складати списки слів, за якими проводилася демонстрація оголошення на сторінках сайту. При цьому:
  • істотно скорочувався список ключових слів, за якими можна було рекламуватися;
  • зростала конкуренція на аукціоні по декількох десятках ключових слів, невиправдано підвищуючи вартість залученого клієнта;
  • швидко знижувалася прибутковість через показ одноманітною реклами;
  • оголошення, не прив'язані до змісту сторінки, були слабо затребувані користувачами сайту.
Впровадження Автоконтекст знімало ці проблеми і поліпшувало ситуацію, задовольняючи всі три сторони: рекламодавця, вебмастера і сервіс контекстної реклами.
Але час не стояв на місці і до контекстним сервісів підключалися нові гравці, зокрема великі текстові бібліотеки та новинні ресурси. Користувачі останніх практично не реагували на блоки контекстних оголошень. Тому виник новий формат.

Гіперконтекст
Це технологія показу оголошень, що представляє собою підсвічені слова в тексті статті або новини, при наведенні курсору миші на які, демонструється текст рекламного оголошення. Гіперконтекст вирішив проблему показу реклами в зоні видимості користувача та істотно збільшив прибутковість для великих контент - проектів.
Поведінковий профіль
Паралельно з технологією Гіперконтекста, розроблялося поведінкове профілювання користувачів. Не секрет, що на певному типі комунікаційних проектів, таких як поштові інтерфейси, соціальні сервіси, сайти знайомств і ін, неможливо показувати рекламу в прив'язці до змісту сторінки, тому що або це зміст заборонено до індексації, або текстова складова практично відсутня. Тому була створена технологія прив'язки текстових і графічних оголошень до інтересів користувачів. В результаті цього, відсоток присутності контекстної реклами істотно збільшився, і вона стала показуватися на тих майданчиках, де раніше це було неможливо.

Трендом технологічного розвитку 2009 - 2010 років став Відеоконтекст
Відеоконтекст - це партнерська програма по показу текстово-графічних оголошень у флеш - плеєрі видавця. В арсеналі програми існує 6 форматів показу оголошень для всебічного охоплення уваги користувача і використання не тільки в рекламних цілях, але і для утримання його на ресурсі.

Довідка: Першим в Рунеті технологію показу текстових оголошень у відеороликах впровадив сервіс контекстної реклами Бігун. Це відбулося в червні 2008 року. В якості тестової майданчики виступив хостинг Rambler.Vision. Реклама була доступна для всіх рекламодавців, у яких підключено джерело Розважальні сайти.

Технологія показу реклами у відео сама по собі не нова. В офлайні схожий формат використовується в телевізійній рекламі, але його відмінність полягає в масовості залучення аудиторії без прив'язки до цільового сегменту. В онлайні ж реклама прив'язується до поведінкового профілю, таким чином досягається більш точний таргетінговий ефект.
Вебмайстрам Відеоконтекст буде цікавий в першу чергу як практичний інструмент монетизації величезної аудиторії інтернет - користувачів, які бажають безкоштовно подивитися відео в мережі та / або заробити на своїх роликах, отримуючи винагороду за розміщення реклами.
За статистикою пошукових систем, частка щомісячних пошукових запитів, пов'язаних з новинками кінопрокату, надзвичайно висока. Користувачі шукають інформацію про фільм, перш ніж купити квиток на кіносеанс. Частина аудиторії інтернету цікавиться можливістю завантажити кінострічки. Залишилося група вважає за краще дивитися відео в режимі онлайн. 

Основні формати показу реклами у відео:
  • Пре-плей - формат реклами, що показується перед початком ролика.
  • Пре-рол - формат реклами, що показується після натискання кнопку плей перед основним контентом.
  • Пауза-рол - формат реклами, що показується після натискання кнопки пауза.
  • Оверлей - формат реклами, що показується на протязі всього часу перегляду ролика.
  • Пост-рол - формат реклами, що показується відразу після закінчення перегляду ролика.
Приклади ресурсів з підключеною технологією Відеоконтекст:
  • Myvi.ru - Відеохостинг. Рекламні оголошення показуються на сайті myvi.ru і в коді плеєра при розміщенні на сторонніх ресурсах. 
  • Відео.Мейл.ру - Відеохостинг. Рекламні оголошення транслюються в плеєрах, розміщених на сторонніх сайтах.
  • Rian.ru - РИА Новости. Сайт інформаційного агентства. Реклама показується в розділі відеоархів репортажів.
  • Rutv.ru - Канал Росія. Сайт найбільшого телеканалу на території Росії. Рекламні оголошення транслюються у всіх форматах на роликах ресурсу.
  • Intv.ru - Новинки Відео. Контент сайту складають фільми, розміщені користувачами. Рекламні оголошення показуються в ротації при перегляді фільму на сайті або в плеєрі на сторонньому ресурсі.
Приклади реклами


Формат Пре-плей




Формат Оверлей




Формат Пост-рол



Автор статті - Денис Кучумов.


Комментариев нет:

Отправить комментарий