воскресенье, 28 августа 2011 г.


Як домогтися оптимального відгуку (CTR) для контекстної реклами?

Якщо ви займаєтеся контекстною рекламою, то один з показників, на який вам варто звертати увагу - це CTR або відгук (переходи по вашим рекламних посиланнях), який виражається у відсотках. Це основний інгредієнт магічної формули Google, який використовується для ранжирування сайтів. Реклама з високим відсотком відгуків краще ранжирується в цьому пошуковику.

Але давайте подивимося, чи так обов'язково прагнути до максимально високим відгуків. Адже кожен перехід по посиланню варто вам грошей. І якщо конверсія не встигає за ціною за клік, то ви ці гроші втрачаєте.
Що таке оптимальний відгук?
Відгук для якоїсь конкретної рекламної посилання складно визначити навскидку. Тут важливу роль відіграє час, вид бізнесу, ключові слова і конверсія, притаманна даному виду бізнесу. Оптимальний CTR вираховується залежно від цих показників для кожного окремого випадку.
Але все ж добре мати загальне уявлення про середньостатистичного CTR для людей, які тільки починають займатися рекламою. На початку цього року один із представників Google заявив, що новачкам варто орієнтуватися на CTR в розмірі 2% - ця цифра не висічена в камені, але є хорошою точкою відліку - а коли рекламодавці поднатореют в цій справі, їм потрібно перейти на інший показник - повернення на інвестиції
Інші експерти в області контекстної реклами радять починати з відгуку в 2-5% в широко спеціалізованих галузях, де існує висока конкуренція, і 5% + в вузькоспеціалізованому бізнесі з низькою конкуренцією. Чому для останнього випадку планка Сtr повинна бути вище? Тому, що якщо у споживачів обмежений вибір, то вони будуть краще знати, чого хочуть, і відповідно будуть цілеспрямовано клікати на відповідну рекламне посилання. Наприклад, якщо ви продаєте рожевий антикварний стіл для більярду, то вища ймовірність, що на ваше посилання клацне хтось, хто хоче купити саме такий стіл, ніж той, хто шукає просто принтер.

Що робити далі, після того, як планка для відгуку визначена?
Припустимо, ви вирішили послухатися порада Google і значення CTR на рівні 2% для вашої компанії, що займається фарбуванням будинків. Ви вирішуєте, які ключові фрази вам потрібні і залежно від цього, заточувати свою рекламу і свої цільові сторінки під ці ключові слова.
А що далі?
Подивіться, скільки відгуків ви отримуєте через кілька тижнів після запуску реклами. Цю інформацію можна перевірити на головній панелі вашого профілю AdWords. Оцініть, як цей відсоток співвідноситься з вашою метою.
Якщо CTR нижче, ніж 2%, критично погляньте на текст вашої реклами: привертає він увагу, наскільки ви ясно висловилися, чи достатньо ключових слів ви проставили? Якщо опис ваших товарів і послуг незрозуміле - ніхто за вашими посиланнями переходити не буде. Проаналізуйте ключові слова і те, наскільки точно вони описують ваш продукт. Можливо, причина маленького кількості переходів в тому, що ваша реклама не зрозуміла покупцям.
Якщо кількість переходів перевищує ваші цілі, переконайтеся, що конверсія перевищує відгук. Набагато легше вирахувати дохід від реальної конверсії, ніж від CTR. Якщо ви отримуєте прибуток від своєї рекламної кампанії, тобто повернення перевищує витрати, то ви все робите правильно. Загалом, якщо люди клацають на вашу рекламу частіше, ніж ви розраховували - це добре.
Якщо ваші витрати на рекламу, перевищують торговельну конверсію, То ви втрачаєте гроші. Це значить, ваші посилання привертають нецільової трафік - людей, нічого не купують. Змініть рекламний текст і відсіки непотрібних відвідувачів. Наприклад, якщо ви продаєте золоті прикраси, напишіть, що найдешевше кільце стоїть у вас $ 200, так щоб відсіяти тих, у кого немає в наявності 200 доларів на кільця.
Постійно стежте за динамікою в CTR, Кожен раз, коли ви вносите зміни в рекламу. Якщо рекламна кампанія приносить вам прибуток, то, значить, настав час встановити більш високий відсоток відгуків в якості мети. Підвищити свій CTR і рівень конвертованості можна, удосконаливши рекламні ключові слова, поліпшивши текст реклами і включивши фрази, що відсіває нецільових відвідувачів.
Згодом збільште планку CTR c 2% до такої, яка буде давати найбільший повернення на інвестиції. Якщо за вашими розрахунками 7% відгуків підвищать ваш дохід на 30%, то намагайтеся досягти цього 7%-го порогу. Чим більш рідкісний або екзотичний продукт ви пропонуєте, тим більш доречними і дешевими будуть ваші ключові слова. Чим краще ви напишете текст для своєї реклами, тим вищою буде відсоток відгуків по вашій рекламі. А чим вище буде ваш CTR, тим краще ви будете ранжируватися у Google.
Ось ще кілька порад для збільшення відгуків:
У більшості випадків відгуки для пошукової реклами вище, ніж для текстової. Це обумовлено тим, що реклама, що з'являється в статтях, менше відповідає запитам відвідувачів і використовується в основному для того, щоб нагадувати про ваш бренд, а не щоб отримати моментальну конверсію.
Реклама в Bing дає кращі відгуки, порівняно з Google і Yahoo, як свідчить останнє дослідження WebVisible.
Реклама, розрахована на «ненав'язливу» конверсію, наприклад, при скачуванні, підписку на розсилку, реєстрації на форумі тощо, зазвичай забезпечує більш часті переходи по посиланнях.

Комментариев нет:

Отправить комментарий